چند راهکار ساده برای نگه داری تابلو فرش ماشینی در خانه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 61
نویسنده : میترا

چند راهکار ساده برای نگه داری تابلو فرش ماشینی در خانه

 

 

چند راهکار ساده برای نگه داری تابلو فرش ماشینی در خانه که می تواند به ما کمک کند. تابلو فرش چه دستباف باشد و چه ماشینی نیاز به مراقبت و نگهداری دارد، تا بتوانیم طول عمر آن ها را افزایش دهیم. در این مقاله چند راهکار ساده برای حفظ نگهداری از آن ها را برای شما بیان می کنیم، تا از آن ها استفاده کنید.

اولین نکته ای که در مورد نگهداری تابلو فرش ماشینی باید مورد توجه قرار بگیرد. استفاده از قاب برای تابلو فرش می باشد. در تابلو فرش هایی که بدون قاب به دیوار نصب می شوند، به علت ثابت نبودن و احتمال کشیده شدن تارپودها و مستعد پارگی می شوند در نتیجه طول عمر آن ها کاهش پیدا می کند.

البته تابلو فرش های ماشینی قاب دارند و این پدیده بیشتر در تابلو فرش های تمام ابریشم دست باف دیده می شود. پس قاب تابلو فرش کمک می کند تا اندازه آن ها ثابت بماند. دومین نکته ای که باید در نظر گرفت فضای مورد نظر باید عاری از رطوبت باشد، زیرا رطوبت باعث می شود تا حشرات رشد کنند و زمینه ای برای پوسیدگی تابلو فرش فراهم شود.

علاوه بر رطوبت، نور مستقیم خورشید نیز باعث آسیب به بافت تابلو فرش می شود و عمر آن را کم می کند و هم چنین باعث رنگ پریدگی می شود اما این بدین معنا نیست که تابلو فرش ها در مکان تاریک باشند چون در فضایی که نور وجود ندارد احتمال بیدزدگی بالا رفته و مشکلات جدید ایجاد می شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت که تابلو فرش ها در فضایی روشن و به دور از نور مستقیم خورشید و هم چنین به دور از رطوبت قرار داد.

لازم به توضیح است که نگهداری از تابلو فرش های ماشینی به این علت که دارای الیاف مصنوعی مقاومی در برابر گرما و رطوبت است راحت تر می باشد. اگر خواهان تغییر دکوراسیون هستید و می خواهید تابلو فرش خود را کنار بگذارید باید توجه داشته باشید که تابلو فرش خود را به صورت رول در آورید و از تا کردن آن جلوگیری کنید. تابلو فرش خود را مرتب گردگیری کرده تا گرد و خاک موجود در آن به بافت آن نفوذ نکند و نیاز به شستشو پیدا نکند.

منبع: سایت دیجی دکوری



:: برچسب‌ها: شستشوی تابلو فرش , نگهداری از تابلو فرش , خرید اینترنتی تابلو فرش ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: